روايات

رواية عشق شيطان المافيا الفصل الرابع 4 بقلم جهاد محمود

رواية عشق شيطان المافيا الفصل الرابع 4 بقلم جهاد محمود

رواية عشق شيطان المافيا الجزء الرابع

رواية عشق شيطان المافيا البارت الرابع

رواية عشق شيطان المافيا
رواية عشق شيطان المافيا

رواية عشق شيطان المافيا الحلقة الرابعة

بعد صدوع صوت الرصاصة

عشق ببكاء وصوت عالي: نوووووور

فجأه اللي كان ماسك نور وقع سايح في دمه بعد إصابته في منتصف رأسه

يونس: رحيييم

رحيم: متخافوش اهدوا

عشق جريت علي نور وحضنتها: انتي كويسه نور نور

نور لا رد واغمي عليها من الصدمه

عشق ببكاء : نوووور فوقي نور يا حبيبتي فوقي

يونس ذهب لرؤيه نور ورحيم امسك بالشخص الآخر

يونس: بعد اذنك ثانيه يا عشق اشوف مالها

عشق وهي بتعيط: بالله عليك شوفها مالها هي هي مش راضيه تصحي

يونس بدأ يكشف عليها وبعده حوالي عشر دقايق: اطمني هي كويسه بس جالها صدمه من الحصل آسيا ساعدي عشق وخدوها لاوضتها وانا هاجي اديها حقنه عشان الصدمه والانهيار العصبي الحصل لها

عشق وآسيا اخدوا نور الي غرفتها

رحيم لشخص : هااا مش ناوي تقول مين باعتك

الشخص باللغه الفرنسيه: انا لا افهم ما تقوله يا رجل

يونس بالفرنسيه : هيا أخبرني من ارسلك حتي تخطف عشق الألفي

الشخص : انا لا اعلم من هو

 

 

يونس: كيف هذا

الشخص: لانه كان يتواصل معانا عبر الهاتف وحين يقابلنا كان يرتدي قناع ولم نري وجهه من قبل

رحيم: وكيف كانت لو عينيه

الشخص: كانت سوداء

رحيم بالعربي : استغفر الله العظيم مش هو

آسر: قصدك الشيطان

رحيم : ايوا طب مين الطرف الثالث

يونس بالفرنسيه : هل تعلم ما اسمه

الشخص : لا ولكن اعلم لقبه

رحيم : وما هو

الشخص : الجوكر

يونس بالعربيه : الجوكر ازاي مش قالوا تم إعدامه

آسر: فعلا نزل خبر إعدامه من سنه رحيم مش انت المسكته

رحيم: ايوا فعلا اكيد في حاجه غلط او دا بيكدب علينا

يونس بالفرنسيه: كيف هذا الم يتم اعدمه منذ سنه

الشخص : هذا ما كان يريد إيصاله لجميع ولكنه لازال علي قيد الحياة وصار اقوي ويوجد أشخاص من المافيا يقولون إنه تعاون مع الشيطان

يونس بصدمه : راحت علينا يا عيال

آسر: اه صح من شويه رنوا عليا وعايزيني في الكليه الموضوع ضروري

رحيم : ههههه جبان واصلا مش هينفع لأن اكيد باعت حد يراقب اللي بيحصل وشافوك معانا يعني نحن السبعه خلاص اتعرفنا وبقينا مستهدفين من قبل مافيا الجوكر والشيطان

أمير واقف مش فاهم حاجه: جماعه انا مش فاهم حاجه مين دول ومافيا اي

 

 

آسر: بلاش تعرف احسن

امير: ليه انا بدأت اخاف

آسر: حبيبي انت لازم تترعب مش تخاف

رحيم: حرام عليك تخوفهوش خليه يموت وهو مطمئن

امير بدأ يرجع لورا بخوف : في أي يا جماعه

يونس : هههههههه حرام عليكم الواد هموت من الخوف كفايه وانت يا أمير اهدي هم بيهزروا وهتفهم كل حاجه بس نخلص مع الشخص دا ونشوف نور وعشق عشان في حاجات كتير لازم نعرفها

أمير: تمام

آسر بصوت واطي: متصدقهوش تعرف نحن كلنا علي كده متراقبين وهنموت قريب انت متعرفش الجوكر ودا ساهل عن الشيطان لأن الجوكر ممكن يتناقش معاك أما الشيطان بيقتل حتي لو كنت بتقول الحقيقه

يونس ضرب آسر علي قفاه : حرام عليك تخوفهوش وانت يا أمير متصدقش آسر عايز يخوفك مش اكتر

آسر من ورا يونس وعمل لامير بايده حركه السلاح وضربه في قلبه وامير اتخض

امير بخوف : لا لا انا ماشي مش هقعد هنا ثانيه واحده

آسر: هههههههه مش قادر هموت بص وشك قلب الوان ازاي هههههه

رحيم : مش هتعقل بقا

آسر: لا ومش عجبك طلقني

رحيم : اه ياربي يابني هقتلك ومحدش هيقولي ليه

يونس : خلاص يا شباب ركزوا ووجه لكلامه لشخص : وماذا يوجد مع عشق الألفي والجوكر يريده بهذه الطريقة

الشخص : لا اعلم ولكن يقولون من يملك هذا الشئ يصبح قوي جدا في اعتقادي أن هذا الشئ خطط وصفقات مافيا لكن كبيره جدا وان وقعت في يد الشرطه المافيا ستدمر نهائيا

يونس ورحيم وآسر بصوا لبعض بصدمه

آسر: وكيف هذا الشئ أصبح مع عشق الألفي

الشخص : لا أعلم ولا اعلم ما هو وارجوكم لا تداعوه يقتلني

 

 

يونس : لا تخف سوف نحميك ولكن نريد أن نعرف أين ممكن أن نجد الجوكر

الشخص: نعم اعلم اين من الممكن أن نجد الجوكر في ولم يكمل كلامه بسبب رصاصه اخترقت قلبه

رحيم جري عليه : هاااا فين ممكن أن نجده

الشخص : في ف في ال ومات

يونس : لا اله الا الله

رحيم : الموضوع طلع كبير لازم نعرف ايه اللي مع عشق والكل عايزه بالطريقه دي

يونس : تمام بس الاول اتخلص من دول

رحيم : تمام واتصل علي رجالته وقولهم يجوا وياخدوهم وبعت لحد ينضف مكان الدم

يونس راح لنور وعشق وآسيا

يونس : ها اي أخبارها

عشق ببكاء وهي ماسكه ايد نور: لسه فاقتش بالله عليك شوفها

يونس : اهدي متخافيش ووجه كلامه لآسيا: روحي علي اوضتي هتلاقي شطنه كبيره هاتيها بسرعه

آسيا: حاضر وذهبت كي تحضرها

آسر كان واقف علي باب الأوضه الموجودة فيها نور وكان حزين

رحيم : بتحبها

آسر: اوي بس خايف

رحيم : من اي

آسر: من كتير أولهم أنها تكون مش بتحبني وشكل اللي اسمه امير دا بيحبها

رحيم : هههه عشان كده بتكرهه

آسر: لو اطول هقتله

امير من وراهم: وعلي اي عشق ونور اخواتي في الرضاعه

آسر بفرحه : كدااااب

امير: ههههه والله وكمان هي بتحبك

آسر بفرحه اكبر : كدااااب احلف كده

امير : هههه والله العظيم

آسر : وانت ازاي عرفت هي قالت لك

امير : اه

آسر: متي قالت لك كده

امير : من زمان من اول مره تشوفك بس ليل مكنتش تعرف

آسر: يعني هي قالت لك ومش قالت لأختها

امير : اها موضوع كبير ابقي احكيه لك بعدين

آسر: حبيبي يا ابو نسب

رحيم: دلوك حبيبي يا ابو نسب ومن شويه كنت عايز تخلص عليه صدق القال الدنيا مصالح

آسر: أخص عليك يا بيبي بتقول عليا انا بتاع مصلحتي

رحيم : اه بتاع مصلحتك واتعدل كده مالك استرجل شويه

آسر: انتوا كده تخدونا لحم وترومونا عضم

امير بهزار: والله صح يا اوختي

رحيم : لا حول ولا قوه الا بالله العلي العظيم والله لايقين علي بعض نسب يعر وسابهم ومشي

آسر وامير : هههههههه

امير: يخربيتك انت ازاي كده هههههه

آسر: لازم اكون كده عشان مش اتعدي من كآبت يونس رحيم

آسيا جات وجابت الشنطه بتاعت يونس ويونس اعطي حقنه لنور عشان تفوق

يونس : ساعه بالكتيير وتفوق

عشق: تمام شكرا يا يونس

يونس: مخلاص مافيش ما بينا شكرا

آسيا: صح يا يونس مين دول

يونس: رجاله الجوكر

آسيا بإستغراب : مش اعدموه السنه الفاتت

يونس : قدر يهرب وعشان الناس تكون مطمنه نشروا أن تم إعدامه

عشق: مين دا وعايز مني اي

يونس : الموضوع كبير لما تصحي نور ابقي احكي لكم ويلا ارتاحوا انتوا

يونس : يلا يا شباب تعالوا عايز اقولكم علي حاجه تعالوا

ذهب يونس والباقي وفضلت آسيا وعشق مع نور

آسيا: تقلقيش هتكون كويسه

عشق : يارب

في مكان تاني

شخص يدعى مايكل: كيف حدث هذا

شخص آخر يدعي ديفيد: لا اعلم يا سيدي ولكن الفتاه كانت ستأتي معهم لكن هناك من منعها وآخر من قتل توماس

مايكل: يا الهي ماذا سيحدث عندما يعلم الجوكر بهذا

ديفيد : سيجن جنونه يجب علينا أن نتصرف وان نجد هذا الشئ الذي يريده

مايكل : لديك حقك يا ديفيد لكن اولا اجمع لي معلومات عن هؤلاء الأشخاص خاصه عشق الألفي

ديفيد : حسنا سيدي الي اللقاء

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق شيطان المافيا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى